آموزش آنلاین اسکرچ
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

آیا آموزش آنلاین اسکرچ برای کودکان بی خطر است؟

اینجا در Coder Kids ، ما Scratch را دوست داریم! ما چندین برنامه بعد از مدرسه و اردوهای تابستانی ارائه می دهیم که شامل خراش است.

 

Scratch یک زبان برنامه نویسی است که توسط MIT برای آموزش آنلاین اسکرچ کودکانی که کدنویسی را یاد می گیرند طراحی شده است. این اصول رمزگذاری را به رمزگذاران مبتدی می آموزد تا بتوانند برای پیشرفت زبان های برنامه راحت تر حرکت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خراش ، به این پست وبلاگ مراجعه کنید.

 

ما زمان زیادی را روی Scratch صرف کرده ایم و حتی با برخی از اعضای تیم MIT Scratch تعامل کرده ایم. با خیال راحت می توانیم بگوییم که تمام تلاش ها برای حفظ امنیت کودکان در جامعه Scratch انجام می شود. دستورالعمل های انجمن خراش وجود دارد که می توانید در اینجا ، همراه با بخش 3 (قوانین استفاده) در شرایط استفاده ، آنها را بررسی کنید. این دستورالعمل ها بر خصوصی نگه داشتن اطلاعات (عدم اشتراک گذاری نام واقعی ، آدرس و غیره) ، احترام آموزش آنلاین اسکرچ گذاشتن و گزارش دادن افراد یا پروژه هایی که اینگونه نیستند ، تأکید دارد.

 

فیلترهای زبانی برای نظرات درباره Scratch قوی هستند ، ایرانیان سایبر بنابراین به اطمینان از یک محیط دوستانه برای کودکان کمک می کند. هیچ پیام مستقیمی در Scratch وجود ندارد ، بنابراین هیچ پیام خصوصی را نمی توان به اشتراک گذاشت - همه چیز عمومی است. این امر احتمال آزار و اذیت خصوصی را کاهش آموزش آنلاین اسکرچ می دهد (به شرطی که کودک شما اطلاعات اضافی درباره خودش ندهد). اگر کاربری کسی را اذیت و آزار کند ، می تواند او را به راحتی مسدود و گزارش کند.

 

نکته ای که باید در Scratch از آن مراقب باشید محتوای خشن یا ملایم نامناسب است. آموزش آنلاین اسکرچ اگرچه مطمئناً فیلترهای Scratch چیز بسیار نامناسبی را انتخاب می کنند ، اما ممکن است مواردی که برخی والدین نامناسب می دانند با استانداردهای Scratch مناسب باشند. ما برخی پروژه ها را با اسلحه یا خون دیده ایم ، اما این هنجار نیست.

 

اگرچه Scratch ممکن است در 100٪ مواقع 100٪ ایمن نباشد ، اما از هر مکان دیگری که بچه ها می توانند آنلاین باشند ایمن تر است. جامعه Scratch یکی از دلایل بسیاری است که ما اینقدر Scratch را دوست داریم!

 

یادگیری نحوه ساخت یک بازی ویدیویی از ابتدا می تواند یک روند بسیار سرگرم کننده آموزش آنلاین اسکرچ و پاداش آور باشد. با ظهور بازی های موبایل ، مردم در سراسر جهان با ساخت و فروش بازی های خود از بازار بازی های ویدیویی عظیم بهره می برند. به طور طبیعی ، تعداد افرادی که در حال یادگیری بازی سازی هستند نیز افزایش یافته است.

 

بازی های ویدیویی مختلف برای سیستم عامل ها و سیستم عامل های مختلف کمی متفاوت آموزش آنلاین اسکرچ ایجاد می شوند ، اما همه آنها بر اساس مفاهیم کلی یکسانی ساخته شده اند.





:: بازدید از این مطلب : 869
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: